סיעת 'בני תורה' תריץ מועמדים מטעמה למנהלים הקהילתיים בירושלים

    בדברי הנימוק לדרישה נאמר כי לא יתכן ששכונות שלמות מתנהלות על ידי גופים ואישים שאינם מייצגים את דעתם והלך רוחם של התושבים
    דוד לזר 4 Comment on סיעת 'בני תורה' תריץ מועמדים מטעמה למנהלים הקהילתיים בירושלים

    הפילוג החרדי מנציח את עצמו: בבחירות למינהלים הקהילתיים, ירוצו בנפרד נציגי שכונות חרדיים • חיים אפשטיין: "לראשונה מזה שנים רבות יוכל הציבור לבחור את נציגיו, וייעשה סוף לשלטון עריץ המדכאת נתיניו"

    בדברי הנימוק לדרישה נאמר כי לא יתכן ששכונות שלמות מתנהלות על ידי גופים ואישים שאינם מייצגים את דעתם והלך רוחם של התושבים
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם קבלת ההחלטה הרשמית בדבר הליכה לבחירות במינהלים הקהילתיים בעיר הודיעה סיעת "בני תורה" בעיריית ירושלים כי היא נערכת להצבת מועמדים ראויים והולמים הכפופים לדעת רבותיה בכל השכונות בעיר.

    לדברי סיעת "בני תורה", עצם ההליכה לבחירות במינהלים תוך חודשים ספורים מהווה הישג עצום לדרישתה, זאת משום שהנציגות החרדית בעירייה ניסתה במשך שנים רבות להוביל לבחירות ולא עלתה בידה.

    לדבריה, עם כניסתה לקואליציה העירונית דרשה סיעת "בני תורה" מראש העיר ניר ברקת לקיים בחירות בכלל המינהלים הקהילתיים ברחבי העיר בהם לא נערכו בחירות מזה שנים רבות. בדברי הנימוק לדרישה נאמר כי לא יתכן ששכונות שלמות מתנהלות על ידי גופים ואישים שאינם מייצגים את דעתם והלך רוחם של התושבים.

    כראיה לדבריה ציינה הסיעה את שכונת קריית יובל אשר עברה מהפך של ממש כאשר המונים מבני היהדות החרדית בנו את ביתם בשכונה, אולם אנשי מנהלת "יובלים" מסרבים להכיר במציאות המשתנה ומונעים את הקמתם של בתי כנסת, תלמודי תורה, בתי ספר, גני ילדים או מעונות יום.

    במהלך השנתיים שחלפו קיים יו"ר הסיעה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק תרבות תורנית וח-ן חרדי הרב חיים אפשטין סדרה של ישיבות ודיונים ארוכים בנידון עם כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ומחוצה לה.

    ואכן, בתחילת השבוע הבהיר ראש העיר ניר ברקת על נכונותו לצאת למהלך של בחירות כלליות באותם מינהלים קהילתיים ואמש התקבלה החלטה רשמית על קיומן של הבחירות בר"ח סיון תשע"ו.

    בתגובה לדברים הביע אמש הרב אפשטין שביעות רצון מהנעת התהליך. בדברים קצרים שהשמיע אמר סגן ראש העיר כי מדובר בעשיית צדק היסטורי. לדבריו, "לראשונה מזה שנים רבות יוכל הציבור לבחור את נציגיו, וייעשה סוף לשלטון עריץ המדכאת נתיניו".

    בסיעת 'בני תורה' נערכים למערכה פוליטית ממושכת, במטרה לשחזר את ההישג שלהם בבחירות לעירייה, ולהצליח להכניס נציגות מכובדת למינהלים הקהילתיים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה ההצלחה של ראש העיר ויועציו לגרום שהחילונים יבחרו שוב, לפלג את המצביעים,
      עדיף מינהל חילוני שמחלל שבת, ממינהל שמתקרא חרדי ושורף את עולם התורה

    2. 3

      בני תורה. עלו והצליחו
      כולנו איתכם!
      האמת תנצח!

    3. 2

      היפרדו מעלינו…. תפתחו מוסדות לבד, ישיבות ,סמינרים וכו' תתחתנו רק בינכם וככה תמשיכו לחיות בבועה שלכם ובפנטזיות שלכם…. כמו עוד מגזרים הנקראים חרדים… חב"ד וכדומה….

    4. 1

      למגיב 3 אי אפשר לצעוק כל הזמן הפרד נא מעלי ואח"כ כשזה מגיע בפועל לעשות כל הטריקים שזה לא יקרה דוגמת הרס סמינר וכדו'